BUTTON

Sunday, July 18, 2010

INTERPRESTASI DALAM KEMALARAN

Menulis lagi tentang bangsa...
jemu?? aku takkan pernah jemu untuk menulistentangnya... masih panjang aku mencorak kehidupan dalam kesamaran yang malap... aku masih menanti andainya aku masih mampu untuk mencari sinar di dalam kehidupan bangsaku... 13 mei menggamit memori...
peristiwa berdarah yang takkan aku lupakan kisahnya...aku tak wujud di situ saat peristiwa itu berlaku tetapi aku merasai perkara itu... apakah sejarah kembali terulang... cuma corak dan keadilanya berbeza...
13 mei... tarikh keramat yang berlaku di saat negara dalam kekucar-kaciran...
siapa yang salah... Melayu saat itu di gelungi bara API MENJAMAH SANUBARI KERANA SAKIT HATI PADA NASIB BANGSA... AKU SENDIRI TAK MENGERTI...
MUNGKIN AKAN TERUNGKAP...
APA YANG SEDANG BAERLAKU KINI AKAN BERLAKU PADA MASA HADAPAN...
AKU SENDIRI MASIH KEBINGUNGAN MEMIKIRKAN NASIB BANGSAKU...
BVANGSA MELAYU...

No comments:

Post a Comment