BUTTON

Monday, March 19, 2012

Malam Ini Yang Terakhir


Malam ini yang terakhir...
Untuk aku abadi perasaan ini
Mengintai indah perasaan itu
Dalam kekalutan hati
Biarla ia pergi


Malam ini yang terakhir..
Biarkan aku mengenangnya untuk yang terakhir
Sebelum ku biarkan perasaan ini 
Terkubur nyata tanpa nisan


Malam ini yang terakhir...
Aku bicara tentangnya padamu bulan
kerana aku yakin
Aku dan Dia bukan ditakdirkan
Jauh untuk di satukan


Malam ini yang terakhir
Aku melepaskan harapan pedih ini
Kerana Aku tak mahu kecewa lagi
Meratah kesepian dalam merindui
Pada si dia yang nyata takkan sudi
Menyambut huluran sekeping hati


Malam ini yang terakhir..
Untuk aku berillusi tentangnya
Biar suria melenyapkan kerinduan ini
Untuk meratah setiap sisa cinta ini
Buatnya yang tak pernah sedar..


Malam ini yang terakhir
aku sendiri lagi
Meratap pilu ini
Sepi...


Malam ini Yang Terakhir..
Yakinkan Aku!
Malam Ini Yang Terakhir
Malam ini....
Yang Terakhir...


Lullaby For My Feel... ~~~ ♥ ♥ 

1 comment: